Twitter jako narzędzie promocji Twojej firmy w Internecie

Krótkie teksty umieszczane na Twitterze liczą zaledwie 140 znaków, a ich moc marketingowa jest niezrównana. Każda działająca w sieci firma powinna spróbować promocji za pomocą tego kanału. To miniblog umożliwiający dotarcie do docelowej grupy klientów, bowiem użytkowników Twittera przybywa każdego dnia, a ich szacowana liczba wynosi 140 000 000.

Projektowanie stron szczecin

Jak wykorzystać ćwierkanie Twittera?

Zakładając konto na portalu społecznościowym, którym jest Twitter dajesz szanse swojej marce na znacznie bliższy kontakt z jej odbiorcami niż kiedykolwiek. To dzięki ćwierkaniu możesz informować o nowościach, zmianach i nawiązywać relacje z kupującymi. Zarzadzasz także reputacją firmy w Internecie, ponieważ HootSuite działające na Twitterze umożliwia śledzenie wszelkich postów, w których była mowa o Twojej marce. Możesz natychmiast reagować na działania podejmowane przez konsumentów. Odpowiadać zarówno na pozytywne rekomendacje, jak także ustosunkowywać się do tych nieprzychylnych.

Tworząc mające 140 znaków posty musisz dobrze wykorzystać tę ograniczona liczbę słów, które służą do komunikowania na portalu. Staraj się wrzucać treści budzące zainteresowanie i powiązane z Twoją marką oraz branżą. Filmiki, zdjęcia i wszelka infografika jest także mile widziana. Istnieje funkcja umożliwiająca wysyłanie bezpośrednich wiadomości do obserwujących Cię osób. Najlepiej by były one spersonalizowane. Dzięki nim masz szanse podjąć konwersacje z konkretnymi użytkownikami sieci. Pytaj o zadowolenie z oferowanych usług i produktów, a także zainteresuj się kwestią wprowadzenia udogodnień jakich wymagaliby klienci. Fakt, spersonalizowane wiadomości mogłyby zabrać sporo czasu, ale na szczęście istnieje serwis Social Oomph. Gwarantuje on automatyczne wysyłanie wiadomości. Jednakże UWAGA! Nie wysyłaj spamu i odpowiadaj na personalne komunikaty bez ich ignorowania.

Projektowanie stron wrocław

Zadbaj również o to by Twój Twitter miał jak największa liczbę obserwujących. Okazuje się, że konta cieszące się dużą popularnością prosperują najlepiej. Jak zyskać szerokie grono fanów? Umieść link do firmowego Twittera na fanpage Facebook’a, prześlij go w newsletterze, umieść na blogu czy nawet stopce  wysyłanych do klientów mailach. Istnieje także specjalny przycisk, który można zainstalować na formowym blogu. Dzięki niemu każdy nowy ćwierk na Twitterze udostepniający zamieszczaną przez Ciebie treść będzie podawany do informacji jego czytelników. bloga. Przycisk ten nosi nazwę retweet.

Dbaj o prezencje swojego konta na Twitterze. Ponieważ im lepiej będzie ona odbierana tym większą liczbę fanów zyskasz i utrzymasz. Dobry opis odnoszący się do tego czym zajmuje się firma i co przekazuje na Twitterze może mieścić się w 160 znakach, jakie należy dobrze wykorzystać. Im ciekawiej zbudowany tym lepiej! Ładne zdjęcie profilowe, którym nie jest logo firmy a fotografia osoby prowadzącej profil to strzał w dziesiątkę. Nie zapomnij zatroszczyć się także o estetyczne tło profilu. Najlepiej aby nawiązywało do marki prezentowanej przez firmę.

Korzystając z powyższych porad możesz prowadzić ciekawego Twittera, którego funkcjonowanie będzie elementem e-marketingu Twojej firmy. Jednakże w dzisiejszych czasach nie musisz robić tego samodzielnie. Firmy takie jak polecana G2 TEAM specjalizują się w kreowaniu marek przez kanały social mediów. Warto podjąć z nimi współprace i skorzystać z porad profesjonalistów.