Świetny profil Twojej firmy na Instagramie

Instagram jest portalem społecznościowym, na którym możemy zamieszczać zdjęcia. Można go wykorzystać do prowadzenia działań marketingowych posiadając firmę. Jednakże należy pamiętać, że będzie trzeba ograniczyć się wyłącznie do fotografii i krótkich video, ponieważ zamieszczanie długich treści jest niemożliwe. Aplikacja umożliwia wprowadzanie konkretnych tagów, które powodują że dane zdjęcie będzie promowało firmę. Liczy się zbieranie follwersów, czyli rosnąca liczba użytkowników obserwujących dane konto.

Projektowanie stron szczecin

Postępuj według kilku zasad, a osiągniesz sukces

Poniżej znajduje się parę wskazówek, które przekładają się na znacznie lepsze funkcjonowanie konta na Instagramie. Zwłaszcza jeżeli prowadzisz firmowego Insta warto się z nimi zapoznać. Ich zastosowanie przełoży się na rosnącą liczbę fanów.

Po pierwsze, dodawaj tagi do zdjęć. Bez nich prowadzenie konta na Instagramie nie ma właściwie żadnego sensu. To dzięki hasztagom, czyli tagom jakie sa wyposażone w charakterystyczny krzyżyk # masz szanse na to, że Twoje konto zostanie odszukane przez innego użytkownika portalu i zyskasz kolejnego fana podglądającego zamieszczane fotografie lub klipy z filmikami.

Po drugie, wrzucaj na profil dobrze zrobione, estetyczne i interesujące zdjęcia. Stosuj dostępne filtry i efekty specjalne, ponieważ spotka się to z uznaniem innych instagramowiczów. Fotografie mogą przedstawiać oferowane produkty, wnętrze firmy, proces produkcji, pracowników – chwal się wszystkim co jest powiązane z prowadzoną działalnością i mogłoby zainteresować odbiorców. Przekazuj im również emocje! To one oddziałują najbardziej na ludzi. Selfie z szefem jest również mile widziane.

Projektowanie stron wrocław

Po trzecie śledź inne konta i komentuj! Dzięki temu zainteresujesz swoim profilem pozostałych użytkowników. Bierność w portalach społecznościowych nie opłaca się, dlatego pamiętaj że musisz podejmować wszelkie możliwe dzięki aplikacji aktywności. Nie pomiń osobistego zapraszania członków społeczności do obserwowania Twojego konta!

Po czwarte wyjaśniaj dlaczego umieszczasz poszczególne zdjęcia w krótkich opisach Oznaczaj miejsca, w których były robione oraz osoby, jakie przedstawiają. To urozmaica profil. Nie zapominaj także, o pozostawieniu na firmowym fanpag’u Facebook’a linka prowadzącego do aplikacji Instagram. W ten sposób fani z Fb znajdą Cię bez problemu na Insta, gdzie powiększą rzesze odbiorców publikowanych treści.

W prowadzeniu Instagrama możesz skorzystać z wsparcia specjalistów od social mediów pracujących w G2 TEAM. Doświadczona firma świadcząca usługi z zakresu projektowania stron internetowych i sklepów on-line udziela doradztwa marketingowego i samodzielnie może poprowadzić Twoje konta na portalach społecznościowych. Zapoznaj się z portfolio i skontaktuj już dziś, a od jutra rozpocznie się profesjonalne zarządzanie Twoim firmowym Instagramem.